RAKAN MAYA PRINCESS

Showing posts with label Give Away. Show all posts
Showing posts with label Give Away. Show all posts

Saturday, January 24, 2015

" Mini Giveaway By azhafizah.com"




Demam GA dtg lg.. apa lg moh le join.. kalu nk join just klik at the banner k.. cpt2.. ms dh suntuk ni... 


Photo Card GiveAway.



Jom join GA sally.. kalu nk join just klik at the banner k.. 


Thursday, January 15, 2015

2nd Giveaway Sulaman Lace Heaven - Happy Birthday

 
 
Dah lm x join GA... Jom kt memeriahkan GA ni... kepada sis Fuza, hepi buzday.. semoga panjang umur & dlimpahi rzk dr Yang Maha Esa.. semoga berjaya dalam setiap lapangan kerjaya yang di ceburi.. amin..
 
                    http://fuzamusa.blogspot.com/2015/01/2nd-giveaway-sulaman-lace-heaven-happy.html

Monday, August 25, 2014

Friday, August 22, 2014

Thursday, July 17, 2014

"Giveaway Ramadhan Raya by Syira Lokman"





http://syiralokman.blogspot.com/2014/06/giveaway-ramadhan-raya-by-syira-lokman.html 

nak join?? just klik at the banner k.. 

"GIVEAWAY DUIT RAYA GEMPAK 2014 BY AINAA ROSEBERRY"


Click Banner Untuk Join!

GIVEAWAY DUIT RAYA GEMPAK 2014 | AINAA ROSEBERRY | Giveaway ini dianjurkan oleh Ainaa Roseberry dengan kerjasama Mawar Khayalan dan Fero Music. Malah juga di sponsor oleh beberapa blogger yang terkemuka seperti:














Giveaway ini akan berlangsung dari 2 Julai 2014(Rabu) hingga 20 Julai 2014(Ahad). Pemenang akan diumumkan 3 hari selepas GA ini tamat iaitu pada 23 Julai 2014.

Ihya' Ramadhan - Giveaway By Ummudd80




 
 
Ihya' Ramadhan | Giveaway | Shaklee | Sungai Buloh | Setiawangsa

just klik kat banner kalu nk join k... :-)

Giveaway Cash RM1000 by Emas Putih

As-Salam

[Sila Tekan Banner Diatas If Nak Join]




"Mini GA 2 by LOLLISTA"





KLIK BANNER UNTUK JOIN


Senarai hadiah:
1 x RM20(Top Referral | 1 x RM30(Total RM50/Cash)

Mini GA 2 dianjurkan oleh SimanisLollista

dan disponsor oleh


Tarikh tamat 25 Julai 2014. Umum pemenang 26 Julai 2014.-TOTAL 2 minggu

"Ainim Nak Bagi Kad Raya"

Assalamualaikum...

Bersempena dengan kedatangan bulan Syawal ini, Ainim pun nak juga beri kad raya kepada rakan blogger sekalian. Nak bagi kat semua, tak mampu la pula. Makanya, mereka yang nak terima kad raya daripada Ainim, sudi-sudikanlah join segmen ini ya. Manalah tahu, kalian diantara mereka yang bertuah tu.

Syarat pun simple je:
1. Klik follow blog AinimRashihahb.blogspot.com
2. Like fanpage Blog Ainim Rashihah dan Add Google+ Ainim Suju
3. Buat entri bertajuk : Segmen "Ainim Nak Bagi Kad Raya"
4. Copy coding yang telah disediakan dibawah dan paste ke dalam ruangan HTML dan publish
5. Tinggalkan URL penyertaan diruangan komen dibawah
6. Segmen akan berakhir pada hari Khamis 17.07.2014

Senarai nama pemenang akan diberitahu pada Khamis malam tu juga. So, kenalah selalu check blog ni ya. All the best semua. ^_^

Thursday, June 19, 2014

"LETS CHILL GIVEAWAY BY MAMA DARWIISH".

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA...


Jom join GA ni.. just klik at the banner k... 

Wednesday, June 18, 2014

" Giveaway Nisfu Sya'ban "

ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA... 


JOM JOIN.. UNTUNG SABUT.. KITA MENANG..HIHI

Tuesday, June 17, 2014

" Miss June Giveaway "

[klik BANNER untuk join]

Senarai hadiah:

Top Referral:

Teddy Bear atau
Earphone Beats.by dr.dre

Cabutan bertuah:

Brooch
Bookmark
Pencil Case
3x Keychain
Sikat Sunsilk
Button Badge
Fridge Magnet
Colourful Paperclips
3x Savee Sleeping Paper Mask
2 Pin Shawl + Iphone Shoe Stand
Tissue Case + 3 Mini Hairclips + Pemadam Faber Castell

Giveaway Cash RM150 MrJocko

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA....



jom join ana dalam GA ni.. lagi ramai lagi meriah... senang je syarat die.. bukan senang nak dapat duit cash kan.. yang nak join just klik at the banner k...

"GIVEAWAYJUN BY SYIRA"

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA...


jom kt memeriahkan majlis...hihihi just klik at the banner k...


Giveaway [3]: 1st Anniversary Yana & Dean



1 Jun 2013 ~ 1 Jun 2014 
Dengan ini Yana Pink Blossom melancarkan Giveaway [3] : 1st Anniversary Yana & Dean. Giveaway ni dianjurkan sempena menyambut genap setahun usia perkahwinan Yana & Dean. 


[ Klik Banner Untuk Join ]


SENARAI HADIAH :-

5 buah Al-Quran + DVD (Tafsir + Tajwid) x 5 pemenang (Random.org)
Cash RM20 x 1 pemenang (Top Referral)
Cash RM20 x 1 pemenang (Ucapan Paling Kreatif & Menarik)


UCAPAN UNTUK YANA & DEAN :-

buat yana & dean, ana doakan kalian berdua akan kekal bahagia hingga hujung nyawa... semoga cinta kalian kekal mekar hingga hembusan terakhir.. semoga dapat zuriat yang soleh & solehah... aminnnn...


*Nota : Semoga bloggerista semua sudi support GA ni dan mendoakan yang terbaik buat kami Yana & Dean. Semoga dengan doa-doa daripada kalian, impian Yana & Dean akan tercapai. Insyaallah.