RAKAN MAYA PRINCESS

Monday, June 2, 2014

IBU BAPA VS KEKASIH HATI

ASSALAMUALAIKUM...

ai semo.. lama ana x bsiaran kan.. hihi.. macam2 dugaan ada.. Ada pahit dan ada manisnye.. ni pun ana otw balik dr teluk intan.. ana g wedding bff ana.. Macam2 manusia yang ana tengok.. susah sangat ke kita nak hormati orang lebih tua dari kita.. tambah2 diorang tu parent kita kan..

Memang adakalanya parent kita tak faham kita.. tapi jangan la sampai kita hilang rasa hormat kat diorang..

Kejadian ni berlaku depan ana.. kerana seorang wanita, seorang anak sanggup hilang hormat kepada parent nye sendr.. sedih n gerun pun ada.. nauzubillah mintak allah lindungi ana dari kejadian ni..

Sehebat mn pun kita.. ingat asal usul kita.. kita hanya Ada seorang ibu and seorang ayah.. xde sesapa pun mampu menggantikan tempat diorang.. jatuh setitik air mata seorang ibu, maka hilang la satu rahmat anak tu.. ingat la wahai anak..

Besar tanggungjawab anak lelaki ni.. syurga seorang anak lelaki hanya dibawah tapak kaki ibunye..
Berbeza dengan anak perempuan sblm kahwin syurga nye di bawah tapak kaki ibu, namun bila dh bkahwin syurganye dibawah kaki suami nye..

posted from Bloggeroid

Post a Comment